Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Odmítnout vše můžete zde.

KONTAKTY

Martin Drábek
Boční 547
Velký Týnec, 78372
tel: +420 777029901
chutcaje@seznam.cz

AKCE

naše cena 990 Kč (44,6 EUR)
skladem
naše cena 238 Kč (10,7 EUR)
skladem
naše cena 990 Kč (44,6 EUR)
skladem

OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky


Všeobecné obchodní podmínky platné pro nákup v internetovém obchodě  CHUŤČAJE (www.chutcaje.cz).

Ceny zboží

Všechny uvedené ceny jsou koncové včetně DPH. Ceny uvedené v českých korunách jsou platné pro území České republiky a Slovenska (celková cena bude přepočtena dle aktuálního kurzu €) . Provozovatel tohoto e-shopu není plátce DPH.

 

Objednávka zboží

Zboží umístíte do svého Nákupního košíku po kliknutí na tlačítko „Koupit“ u požadovaného produktu, po dokončení objednávky vstupte do Nákupního košíku, kde veškeré vybrané zboží zkontrolujte a pokračujte zmáčknutím tlačítka „Zaplatit“. Dále se řiďte pokyny průvodce – vyplňte kontaktní údaje a zvolte způsob platby a dodání zboží (případně upřesněte další údaje - např. při volbě dopravy "osobní předání na bonsajové akci" či specifikaci odběrného místa - prostřednictvím kontaktního formuláře)

Zákazník je povinen vyplnit všechny údaje pravdivě a úplně, aby mohlo být zajištěno bezproblémové dodání zboží, v opačném případě není objednávka považována za platnou.

Objednávka se považuje za závaznou po jejím odeslání, při němž je kupujícímu automaticky zaslán konfirmační mail s rekapitulací objednávky, a následném potvrzení ze strany prodejce. Číslo objednávky uvedené v konfirmačním mailu používejte, prosím, při případných reklamacích či další komunikaci s provozovatelem internetového obchodu. V případě, že jste neobdrželi konfirmační mail, kontaktujte, prosím, provozovatele internetového obchodu.

V případě žádosti o storno objednávky tak můžete učinit bez udání důvodů nejpozději 1 hodinu od zaslání objednávky, a to telefonicky či mailem.

 

Dodací podmínky

Objednané zboží je běžně zasíláno do 1 – 2 pracovních dnů od obdržení objednávky, což znamená běžné dodání do 2 – 4 pracovních dnů (ČR), respektive 4 - 5 dnů (Slovensko). V případě, že zboží není skladem či v případě, že se vyskytnou jakékoli další neočekávané skutečnosti, Vás budeme neprodleně informovat.

 

Způsob platby a dodání zboží

  • zásilka prostřednictvím PPL  - dodání dobírkou (standardně)/platba bankovním převodem předem

  • osobní odběr - platba v hotovosti/platba bankovním převodem předem

 

V případě platby bankovním převodem zasíláme zboží po připsání úhrady na účet - č. bankovního účtu 670100-2210744699/6210 (mBank)

Každá zásilka obsahuje příslušný daňový doklad.

Ceník poštovného a podrobnosti k odběrným místům pro ČR i Slovensko - viz Možnosti dodání.

 

Záruka vrácení peněz

Dle novely občanského zákoníku o spotřebitelských smlouvách má každý náš zákazník právo nepoužité zboží do 14 dnů vrátit i bez udání důvodu. Toto ustanovení se vztahuje na objednávky a zasílané zboží - tj. na případy kdy si nemáte možnost naše zboží před zakoupením prohlédnout a zkontrolovat. Poskytnutá záruka se vztahuje na veškeré zasílané zboží za těchto podmínek:
- Zboží musí být vráceno - odesláno do 14 dnů na naši adresu.
- Vráceny Vám budou pouze peníze za vrácené zboží, ne poštovné.
- Zboží musí být kompletní, nesmí být mechanicky poškozeno , v bezvadném stavu, v původních obalech, včetně případných návodů, záručního listu atd.
- V zásilce musí být přiložena kopie dokladu o zaplacení dobírky.
- Zboží musí být zasláno jako cenný balík, zboží zasílané zpět na dobírku nepřijímáme!
- Po kontrole úplnosti a nepoškození zboží, Vám budou peníze zaslány složenkou na vaši adresu, případně převodem na Váš bankovní účet.

 

Reklamační řád

Při uplatňování reklamace je nutno zboží dodat na adresu provozovatele internetového obchodu, a to na Vaše náklady buď jako cenný balík, nebo osobně. Zboží musí být dodáno s originálem, případně kopií dokladu o zaplacení, s veškerými náležitostmi a pokud možno i v originálním obalu. Reklamaci nelze uplatnit v případech výskytu závad a opotřebení zboží v důsledku: 1.) jeho běžného či nesprávného užití, 2.) jeho nesprávnému skladování.

Při reklamaci, prosím, dodržujte následující postup:

1.) o reklamaci nás informujte telefonicky či mailem a sdělte důvod k reklamaci.

2.) zboží zašlete poštou (jako cenný balík, zboží zaslané na dobírku nepřijímáme!) nebo osobně dopravte na adresu provozovatele internetového obchodu – ke zboží musí být přiloženo jeho veškeré příslušenství a především doklad o koupi zboží či alespoň jeho kopie.

3.) bude Vám sděleno potvrzení o přijetí reklamace.

Reklamaci se budeme snažit vyřídit co nejrychleji, o stavu reklamace Vás budeme průběžně informovat. Po vyřízení reklamace Vám zboží dodáme na vlastní náklady.

 

Ochrana osobních údajů

Tímto se zavazujeme, že data důvěrného charakteru sdělená ze strany zákazníků použijeme výhradně pro jejich identifikaci a pro účely rychlého a bezproblémového dodání zboží. V žádném případě nebudou tyto údaje předávány třetím osobám vyjma údajů nutných pro dodání zboží příslušným dopravcem.

Provozovatel tohoto internetového obchodu si vyhrazuje právo využít získaných údajů pro vlastní potřebu, a to za účelem zasílání zpráv o novinkách, slevách a dalších informacích týkajících se tohoto internetového obchodu. Zákazník má právo kdykoli požádat o zastavení zasílání informaci či změnu nebo odstranění jeho osobních údajů z naší databáze.

Provedením objednávky v našem internetovém obchodě dáváte svůj souhlas s výše uvedenými obchodními podmínkami a se způsobem ochrany a zpracování Vašich osobních údajů.